View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Men det du tydeligvis ikke evner å innse, er at det eneste virksomme i vaksina er piggproteinet fra viruset. Så hos de som da har fått mestruasjonsplager fra vaksina, gjett hvordan den menstruasjonen hadde blitt med sykdom når en er uvaksinert?..

Det som er ditt store problem, er at du ikke evner å se det store bildet!..
Vis hele sitatet...
Kjære deg, ikke for å være frekk men jeg oppfordrer deg å etterforske litt og lære seg hvordan internett nå til dags fungerer. Alt offentlig interweb tjeneste er pålagt utrolig stor sensur, det du nødvendigvis leser på google, hvilken resultater du får stemmer overhode ikke med andre søkemotorer som f.eks. yandex som er mer eller mindre usensurert. For å klare å se forskjellige sider av saken så kan du ikke forholde deg til kun de utvalgte resultatene som blir pushed først og fremst.

Jeg blir mer og mer overbevist at det "store bildet" som du referere er kun din oppfatning av situasjonen per.d.d fordi du har ingen andre utgangspunkt, det er det hele for deg og det passer jo midt i blinken. Folk som deg gidder ikke engang å bruke sin tid på å se på saken fra andre perspektiver ettersom det matcher ikke med ditt syn på verden, eller så vil det forandre bobblen du trives så godt inni.

Det har vær ufattelig mange eksempler på dyktige leger og helsepersonell som viser sin bekymring for denne vaksinen, blant annet fordi den har vært pushed gjennom kliniske studer utrolig fort, uten å se evnt. bivirkninger som ikke nødvendigvis oppstår med engang.

Dere liker også å kalle meg konspirasjonsteoretiker akkuratt som det begrepet er roten til alt vondt, men det er ikke slik. Uffattelig mange teorier er bare vas, men det viser seg stadig at mer og mer av "konspirasjonene" er og blir til virkelighet. Bare se på Epstein saken og hvordan offentlig media feier dette under gulvet, og internettets "faktasjekkere" sier tvert motsatte av det som egentlig er sannhet.

Jeg står på mitt det har livet lært meg. Også er jeg den formeiningen at jo mer man vet, jo mer vet man at man ikke vet så mye alikevel. For min del er det ikke aktuelt å svelge alt som blir servert, det er det nok av mennesker som gjør, kritisk tenking er på vei til å død ut, så det er ikke rart at vi mennesker blir sammenlignet med en saueflokk, vi oppfører jo oss ganske likt.

Skulle gjerne ønske verden var en perfekt plass, men det er jo tvert imot, ett hælvette på jorden styrt av maktsyke folk som vi ikke hørrer om engang. Naivitet har jeg fått nok av, og verden trenger slike folk som meg ellers hadde alt vært ensidig og da ser man ikke forskjell på rett og galt engang. Ønsker alle en fin kveld videre