View Single Post
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
357
Sitat av Pentiax Vis innlegg
Jeg får 49stk sobril som skal vare i tre mnd. Det sier kanskje seg selv at det er vanskelig å omtrent umulig at jeg klarer å ha de så lenge, men legen er restriktiv som faen og jeg får ikke mer. Kan egentlig forstå det siden det er så avhengighetsskapende, på den annen side er livet omtrent ødelagt uten.



Du har ikke lyst til å utdype hva slags konsekvenser det har medført for deg? Blir jævlig usikker når jeg ser du og andre på freak tidligere har skrevet om å aldri fortelle til sin behandler om misbruk og at det nærmest kjører livet i dass.

Glemte å skrive til kmsc: Dose på rivotril har vært 2-4mg daglig og har brukt i fem-seks år. Det har vært perioder uten også, noen ganger to-tre mnd uten og av og til et par uker mellom bruk, men da har jeg ofte hatt annen benzo eller opiat som tramadol tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Okey, skjønner. 2-4mg er ikke helt katastrofalt, men du har også brukt dette en god stund, rart du ikke har mer toleranse til rivotril.

Når det gjelder sobrilen så er faktisk ikke 50stk på 3mnder så ekstremt restriktivt, jeg vet om langt strengere leger. Men når det er sagt håper jeg du får bytte til valium, eller får noen i tillegg, sobril er virkelig ikke et godt valg om man skal trappe ned, mye på grunn av den korte halveringstiden