View Single Post
Sitat av Inflammasjon Vis innlegg
Soletti: Nå har jo ikke jeg påstått noe som helst, bortsett fra at jeg taklet det bra. Men å påstå at det er skadelig uten å kunne underbygge påstanden med noe annet enn en YouTube video synes jeg blir rimelig tynt.
Tar meg sikkert ett minutt å finne en video som viser det totalt motsatte, uten at jeg kommer til å bruke det som argument...
Ikke døm mennesker med selvutnevnte påstander...og YouTubevidoer...
Vis hele sitatet...
Du får lete litt selv da vet du, ettersom det er så vanskelig for deg og du skal være kverulant bare fordi det gikk bra for deg.
Siden det gikk bra for deg så går det bra for alle sant?

Finn gjerne en faktabasert video som påstår at LSD er helt ufarlig, jeg finner nemlig ingen slike videoer noe sted, ei heller noe forskning på det.

Det jeg finner er dog folk som har havnet i psykoser, utviklet angst, ptsd, hppd, egodød, frykt og/eller paranoia, schizofreni og depresjon.
Folk som har tatt selvmord eller tatt en annens liv.
Så nei, dette er ikke et helt ufarlig rusmiddel uansett hva du måtte si eller tro.

Sitat av wolfc Vis innlegg
Dette tar for seg STORE enkeltdoser, og dødeligheten/toksisiteten av det. Ikke skadevirkning over tid.

Nå sier TS han har tatt LSD annenhver helg i 6 år, og han vet nok hvordan de ulike dosene han tar påvirker han.

Så, finn gjerne fakta, men denne youtube-videoen er ikke fakta om hvorvidt TS' forbruk er skadelig.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det.
Du vet ALDRI hvordan en dose kommer til å påvirke deg.
Du kan ta samme dose hele livet men ha forskjellig trip hver gang.
Du vet aldri når badtrippen kommer og fucker deg opp, det kan skje raskere en du rekker å knipse med fingrene dine.
Sist endret av Soletti; 24. juli 2018 kl. 20:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.