View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var en god opplevelse, hadde aldri trodd at jeg skulle føle meg så letta i kroppen,glad og ingen bekymringer!
Vis hele sitatet...
Ja, det er nettopp dette som gjør speed såpass avhengighetsskapende. Det er en stimulant som stimulerer endorfinsystemet som vil få deg til å føle deg jævlig digg, uten at du nødvendigvis vet hvorfor. Husk at selv om du blir pratsom av det er det ikke sikkert det du sier egentlig er så veldig mye å prate om.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men kan og føle at det kanskje er den følelsen man blir avhengi av? Så blir dumt med for ofte.
Vis hele sitatet...
Ja, det er det. Og "for ofte" burde du forte deg litt å finne ut av, før det er cravinga etter den digge følelsen igjen som bestemmer hva som er for ofte og ikke.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flere med sånne opplevelser? Og tips hvor ofte man kan ta det for å beholde den gode følelsen?
Vis hele sitatet...
Tror de fleste som har prøvd sitter med litt like oppelevelser, i og med at amfetamin går rett på belønningssystemet i hjernen.(Noen blir kvalt i sitt eget oppkast mens andre stortrives med sitt livs kveld på byen)

Det er ingen måte å bruke dette ofte på og samtidig "beholde den gode følelsen" på. For hyppig bruk vil føre til at du sover for lite, spiser for lite og blir paranoid.
Det er vel som andre her også sier; godfølelsen varer kortere, og nedturene blir lenger fordi mange "går på det" og sliter ut kroppen fordi avhengigheten tar overhånd.

Her er en link, er ikke sikkert det er noe "bra" kilde, men det står litt langtids- og korttids virkninger av amfetamin som stemmer ganske bra(bare å motbevise meg hvis du kan ), så slipper du å være i tvil om hva som er hva. http://amphetamines.com/effects/
Denne kilden er i midlertid ikke 100% nøytral, men det er ikke jeg heller, så skitt au!

Update? Har du funnet ut hva som er "for ofte"?