View Single Post
[quote=Anonym bruker;3396257]Her var det mange skrekkhistorier gett. Får man i seg mat og søvn er det vel ikke så fryktelig usunt?

Det er ingen regel uten unntak, og det finnes selvsagt folk som greier og ha et "moderat" forbruk uten at det nødvendigvis forekommer noen særlig stor skade. Likevel er det alltid en klassiker at de som selv bruker et stoff har en tendens til og rettferdiggjøre bruken. F.eks" jeg holder meg nå borte fra nåla, ergo er dette veggit bruk", eller at "jeg liker ikke alkohol, så derfor tar jeg speed i steden" , og "det er bare litt jeg tar" osv. Det har og med hvor glad man risikerer og bli i dette stoffet, og sjansen for det er langt større om man er i et miljø hvor det festes mye i helgene. Er man i en possisjon hvor man enten har en solid utdannelse eller trygg jobb, så har man mer og tape av og havne utpå og vice versa.

Uansett så er det beste tipset jeg kan gi om man absolutt skal velge og bruke speed, er og aldrig la det bli en vane. Noe helsekost er det oerhodet ikke, spesielt speed og benzodiazepiner ødelegger den naturlig kjemiske ballansen i hjernen.
Sist endret av pipestilk; 25. august 2017 kl. 17:37.