View Single Post
Åijåijåij, det er på høy tid med en som meg i denne tråden..... Jeg er den som alle elsker å hate... Menne, seriøst mann, du har et liv, dette, i dag. Jeg har vært åpen om min rusbruk både direkte og indirekte gjennom min musikk, familie vil selvfølgelig ditt beste, men de vil selvsagt si at deres beste er ditt beste, om moren din, eller familien din mener du må kastes ut og ignoreres fordi du røyker en johann eller whatever the case, så skarru være glad du fant det ut nå... Nå er det sikkert endel som er avhengig av støtte fra sin familie, men med mindre du er hjelpesløs og skjør så sier du fuck it og kommer deg ut på egne bein... Få flytta ut og lev ditt liv, om dine foreldre faktisk klarer å leve uten deg så er det mer galt med dæm enn deg... Min mor mente også på et tidspunkt at jeg burde ditten og datten, men nå er det nå engang sånn at jeg sa, dette er meg, ta meg som jeg er, eller gå videre, samma for meg... Du har et liv, en gang, hær å nå, på å leve det livet du ønsker, så da kan du velge å bli en taper som røyker vækk livet ditt, eller du kan leve ut drømmene dine mens du røyker en jonas... ditt valg, men hallo, foreldre vil aldri være objektiv, de vil i aller høyeste grad handle emosjonelt og ikke rasjonelt, det går over, eller de er iskalde psykopater som du ikke trenger i livet ditt.... Eller det er i alle fall mine to cent....
Sist endret av Kloakk; 4. november 2018 kl. 03:17.