View Single Post
Sitat av WebsterNick Vis innlegg
Så med andre ord...?
Det er viktigere for deg å ruse deg enn å ha god kontakt med familien din?
Det er ekstremt mye som kan bli sagt i sinne og frustrasjon uten at man faktisk mener noe med det.
Jeg vil tippe at dette var et slikt tilfelle.
Hennes måte å reagere på var kanskje litt ekstrem, men det finnes faktisk foreldre der ute som er så ekstreme, til og med enda verre.
At du skal slutte å anse personen som forelder bare pga noe hun/han sier er jo bare tragisk i seg selv...

Så lenge du bor hos dine foreldre så er det faktisk de som bestemmer over deg, uansett om du er myndig eller ikke.
Liker du ikke at dine foreldre bestemmer over deg og setter grenser, nei vel så flytt ut da vel.
Du trenger ikke å oppføre deg som en prepubertal 14 åring på pur faen bare fordi du ikke får lov til å røyke hasj vet du.
Vis hele sitatet...
Leser du innlegget mitt en gang til så forstår du godt hva jeg faktisk mente.
Jeg sa at jeg ville reagert med nettopp samme mynt dersom min mor eller far hadde sagt noe slikt og MENT DET. Hadde de bare sagt det uten å mene det så hadde jeg sannsynligvis bare svart med et "dra til helvete" uten å gjøre noen større deal ut av det.

Det at du bor hos dine foreldre betyr ikke at de bestemmer over deg. Ja, de kan velge å kaste deg ut dersom man ikke følger deres regler. Men på annet vis er det fint lite de bestemmer over deg.