View Single Post
Du må bytte bil. Det får en helt annen bil går du opp til skikkelig motor. Understell og driv. er helt annerledes og du får kraft. Det er også ofte stiligere smådetaljer som hever utseende på bilen og altid valgt mer snacks fra utstyrslisten, jeg kunne ikke tenke meg liten motor på BMW eller Mercedes. Jeg er Mercedes mann men liker BMW også pga kjøreegenskaper.

Det er ofte problemer med chipping, men du vil oppleve mere sprut i bilen din, men det kan også være mye stress. Les artikkel på broom.no for enkel forståelse. Kan bli mye stress og i verstefall dyrt.

Det er bare i Norge man ser flest småmotorer. Hver gang jeg har vært på roadtrip nedover i Europa, både sør og øst, har jeg sett flest modeller med de største motorene.

Og drive med småtuning av småmotorer er ikke noe, og vil man ha skikkelig sprut blir det dobbelt så dyrt som å gå opp i stor motor.

Jeg lover deg, stresset med tuning blir mer enn stresset ved å bytte bil, og tro meg, det er noe helt annet å kjøre modellene med stor motor.
Sist endret av Naturgrønn; 23. august 2018 kl. 08:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.