View Single Post
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Noen som har vært borti uperforerte blotters? Kjøpte 25 lapper, men du må klippe de i doser, det er ikke lagd sånne små hull til å rive de opp. Er dette bøff?
Vis hele sitatet...
What? Nei, det har jeg aldri vært borti eller hørt om tidligere.
Det er vel nesten bare å teste en for å sjekke. Det er jo godt mulig at du ikke vil, men bilde hadde jo vært humor.

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Hva er det som er så ubehagelig med så små doser?
Vis hele sitatet...
For min del så er jeg alltid litt forvirret når det kicker inn.
"Er gulvet såpass skakt eller er det bare meg som ser litt merkelig atm?"
"Pleier gardinene å se slik ut?"
Helt trivielle spørsmål som hjernen min spør for å holde kontroll på virkelighet og forstyrrelser. Men, dette varer til vanlig kun noen minutter før at jeg bestemmer meg for at; ja, nå er jeg tura.
Under min forrige minidose der jeg tok en lapp bare på kjedsomhet(fant igjen en lapp i en bukselomme.. haha) så hadde jeg denne mellomtingen mellom tripp og normalt i 6 timer. Det var drittslitsomt. Det at den normale delen av hodet mitt alltid prøver å forklare hva som skjer er helt dust. Og så sitter man der og venter... og venter.. på at noe skal skje. Og det eneste som skjer er svake forstyrrelser som du vet er fordi du er halvtrippa, men som du ikke klarer å nyte.
Det blir liksom ikke nok effekt. Så du sitter da også og jager rusen, venter, speider, etter noe annerledes. Og pluttselig merker du noe svakt, men det er ikke nok til at du opplever noe.
Erting rett og slett. Erting.


Men, igjen. Dette er bare meg. Andre opplever det sikkert annerledes.