View Single Post
Sitat av Orph Vis innlegg
En ting jeg har lært opp gjennom mine år som student: Om du føler du har for lite tid til noe som helst, så har du prioritert feil. Som lat sivilingeniørstudent har jeg lært meg mine teknikker for å lære fag fort, og jeg har funnet ut at skillet mellom minimumsinnsats og akseptable karakterer ligger rundt latskap 2-3 måneder pr semester + 1-2 mnd med hardt arbeid.

Til info: Jeg har hatt jobb de siste fem årene, med minimum en 9-timersvakt pr. uke, mens jeg har gått på NTNU (hhv. matematikk og siv. ing). Alle problemene jeg har støtt på har oppstått pga. organiseringsproblemer.

I og med at jeg går et studie som krever mer enn det som er gjennomsnittlig føler jeg at jeg har god dekning når jeg sier: STFU og buck up! Det er ikke jobben som er problemet. Det er prioriteringene i hverdagen. Selv med 50+ timer arbeid pr. uke og fulltids siv. ing. studie har jeg mer fritid enn det som sunt er.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare da hvordan du får dette til?
Jeg skulle gjerne jobbet 50+timer i uken om jeg visste jeg fortsatt kunne holdt meg på gode karakterer.
Så gjerne forklar hvordan du får dette til? Ikke for å pirke, men kanskje man kan lære noe nytt.