View Single Post
******************* 22.oktober kl 18:26*******************

Jeg må beklage til alle at jeg ikke har fulgt opp her siden starten. Grunnen til dette er at jeg ser hvor mye arbeid det faktisk er å forstå hele systemet. Har snakket med noen som har prøvd å sette seg inn i det, og jeg forstår at uten konkrete og garanterte incentiver så er dette for mye å be om.

Samtidig så har jeg hele tiden vært på et stadie der hele systemet kan forandres på veldig kort varsel, noe som ville vært umulig om vi var en samarbeidende gjeng.

Nå ser det ut til at systemet har blitt redefinert for siste gang (i bunn og grunn endringene jeg snakket om ved månedskiftet) og den "siste prototypetesten" nærmer seg med stormskritt. Så fort denne testen er et faktum er mine dager som programmeringsmaskin talte og jeg vil for alvor trenge hjelp fra dere som har meldt dere. Dere vil da få betalt pr løsning, tenker jeg, med mindre andre har bedre forslag når den tid kommer.

Som kjent mangler prosjektet alle andre dimensjoner enn den teknologiske, samtidig så skal jeg prøve å slutte på metadon etter denne testen. Med andre ord kommer det et naturlig vindu rundt eller like etter årskiftet, der folk som mener alvor gjør lurt i å ha en kveld eller to (eller hver dag hele dagen) til disp til å se ordentlig på ting. Når jeg driver å kommer meg etter metadonstopp tenker jeg det å hjelpe folk med å forstå systemet nok til å endre på det er akkurat passe type arbeid. Samtidig så forutsetter dette som nevnt at jeg har noen gullerøtter å dele ut.

Så dette er på ingen måte over, det har bare ikke begynt

Dog jeg failer når det kommer til lovnadene om test i uke 44. Det er dog mer eller mindre garantert at forsinkelsen er ubetydelig (sett med mitt 5-års perspektiv, hehe).