View Single Post
Sitat av Brillert Vis innlegg
folks jeg er sikker på at jeg ikke er bi eller homo. jeg har hatt sex med 1 gutt før som var min kompis i 7 klasse. dette var av ren nysgjerrighet. tviler sterkt på at dette er noe jeg kommer til å "angre" på med tanke på at jeg kan gjøre ganske syke ting uten å bli deppa av det.

vi her begge info til hverandre ettersom jeg har motatt over 600kr de siste 24t på vipps.
jeg har snakket med han og han sier at han ikke er med på å ha sex hvis jeg er usikker. vi har en fin tone og han virker veldig omtenksom å hyggelig. han hadde tenkt seg at vi skulle gjøre det i bilen hans.
Vis hele sitatet...
Hvem som helst som prøver å få sex vil være omtenksom og hyggelig. Pipa kan få en annen lyd når du står der avkledd sammen med han. Ikke gå med på å gjøre det i bilen hans, da gjør dere det heller i din bil på dine premisser. Dette for at du skal være på trygg grunn og du har kontroll på dine omgivelser (ingen filming osv). Kan jeg spørre hvor gammel han er?

600 kr for et knull er ingenting. Ikke at jeg vet hva satsene er på, men forstår ikke at du går med på mindre enn et par/flere tusen. Jeg hadde ikke engang solgt et nakenbilde for 600 kr, men nå er jeg kvinne og om jeg skulle hatt en pris så ville den vært skyhøy. Av verdighetsgrunner.
Sist endret av Mafakkaz; 10. september 2020 kl. 23:51.