View Single Post
Rask og rask... Her er det tydeligvis delte meninger. Jeg begynte å skrive, og fant ut at jeg orker ikke kverulere, og begynte å trykke backspace. Så ombestemte jeg meg igjen, og vil bare si at min mening er at biltema fastnøkler og biltema skrujern funker helt ok til hobby. Sikkert ikke om du driver proffverksted, eller konkurerer i motorsport. Ok, varer sikkert 10x lengre, men det vil si du har verktøy i 100 år som barnebarna kan arve. Jeg (forøvrig som proff) roter vekk mine fastnøkler før de går i stykker. Har hatt noen skrallenøkler som har blitt dårlige etter å ha ligget ute i regnet og rusta da.
Elektroverktøy er jeg mer tvilsom til. Har dog kjøpt bajonettsag til 499,- som jeg egentlig hadde i tankene at var dårlig, og skulle ha til engangsbruk. https://www.biltema.no/verktoy/el-ve...0-w-2000022580 Den har vart i 8 år. Men har nok ikke brukt den så mye som en proff snekker da. Men ja, biltema har og mye dritt, det er en grunn til at de har det ryktet de har. Trur kanskje det har blitt bedre i seinere år.

Jeg tar et slag i trynet for biltema. Poenget mitt er at de er helt midt på treet. De har en del møkk, men ikke alt er SÅ dårlig som folk skal ha det til.