View Single Post
ontheroad's Avatar
Trådstarter
466
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Bra. Men det ser ut om en apekatt på speed som har skrevet tråden.
Men kan du gå mer inn i ting som feks kan moddes? som koble til via ttl eller noe i den duren?
Men hva jobber du som?
Vis hele sitatet...
Det hender noen apekatter løper rundt i hode mitt, men dem vil normalt ikke ut å leke :-/
Det kommer mer om flere ting, må bare få tid til og teste alt. (venter på ttl kabel fra ebay, noen som veit pin out foresten) jeg jobber IKKE i lyse.(har aldri jobbet der, kommer aldri til jobbe der)

Sitat av iColdman Vis innlegg
Trenger litt hjelp med å finne ut av brukernavnet og passordet til routeren (cpl7 tror jeg, den er hvertfall helt hvit) Det er det passordet og brukernavnet som kommer opp når jeg søker på ipen min og skal portforwarde routern? Hvor står det? mange sier det bare er admin som brukernavn og passord til passord, men det funker ikke, håper du kan hjelpe Bilde
Vis hele sitatet...
Har du bilde av selve routern på inn siden av den? model nr? default er admin/admin men lyse endrer det helle tiden.

Sitat av iColdman Vis innlegg
Man vet aldri, kansje han har stor lidenskap for altibox og har lest flere bøker om de, og har lest alle manualene for alle altibox routerne, noen kan mer enn man tror
Vis hele sitatet...
Noe sånt ja :-)


Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Noen som har tips til å forbedre rekkevidden til zyxel/tilgin? Er kjedelig når det ikke rekker fra ene enden av huset til andre...
Vis hele sitatet...
Jeg vil gått for "Cisco 1142" den koster ca 3000kr har a/b/g/n support, funker som ap , eller med controler.
har ønsket meg en slik lenge.