View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Forresten, hvis det er noen jenter her. Donaukinder, jeg hsr møtt en del damer som ikke vil ha doggystyle som jeg som en veldig enkel sjel synes er noe av det beste. De sier det gjør vondt men jeg mistenker de rett ig slett ikke liker å bli penetrert på den måten pga Hvorfan de ser ut. Jeg har aldri vært en early release type som trenger en viss hastighet og friksjon for å kunne fullføre men man vii jo ikke gjøre noe som dama ikke liker
Vis hele sitatet...
Doggy er jo en av de beste stillingene, men det gjør faen så vondt om mannen kommer for langt inn. Så at noen kvinner ikke liker den stillingen fordi de rett og slett får vondt av den, gir mening. Er fort gjort at mannen blir entusiastisk og kjører hardt på i doggy, og om han da treffer bunnen i lysets hastighet så forstår jeg godt at noen blir småtraumatisert av det... Om dama ikke vil kjøre doggy med deg fordi hun er redd for å få vondt så kan du vel trygge henne på at du ikke har planer om å knulle henne i hjel (og presiser da at du ikke skal bunne henne, og pass på at du ikke gjør det).