View Single Post
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Ikke lenge siden jeg hadde amk inne heller fordi en kompis hadde fått i seg litt for mye.
Null snut, cola, mdma og røykings lå åpenlyst midt på bordet og vi var helt klart påvirket.

Taushetsplikten brytes ikke bare av å si man har hatt ditt eller datt og det skal litt til før snut blandes inn, nettopp fordi det kan stå mellom forskjell på liv og død.
Klart det skjer i noen tilfeller, men da er det gjerne også av litt andre grunner som at man feks ikke er istand til å ta vare på seg selv eller er til fare for seg selv eller de rundt.
Vis hele sitatet...
Akkurat! Derfor er det fint om folk kan utdype om folk kommer med dødelige råd. At jeg ikke kan si klart og tydelig i fra om dette og kreve utdyping mens hun sitter og skriver i alle andre tråder virker sykt. Mener at jeg faktisk forholder meg ganske rolig i forhold til hvor dårlige og farlige råd som kommer, og jeg må da "for faen" ikke "roe meg".

Tydeligvis ikke, så da ønsker jeg gjerne at aluminiumfluorid som kommer med disse beskyldningene kan utdype hvordan jeg "angriper" og ikke sier ting på en "ordentlig måte". Nærmeste jeg kommer er at jeg satt strek under Nurse i navne Nurse Betty og at jeg purret på.