View Single Post
Takk for at du forstår hvorfor jeg reagerer Flaffersen

Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Jeg synes en bør levere slike opplysninger jeg også. Men om en ikke vil, så må en uansett ringe 113! Det var egentlig dette Nurse Betty, sa.
Vis hele sitatet...
Var det? Da tolker vi det veldig forskjellig. Syntes ikke rådet om å holde kjeft om hva en døende person har inntatt PGA frykt for en bot for bruk fremstår like nusselig og godhjertet som deg. Hvorfor?
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Dersom det er frykt for å bli tatt for ulovlig rusbruk så drit i å fortelle det til ambulansepersonell.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Dette er noe jeg ser som et særdeles dårlig råd og da ønsker jeg gjerne at hun utdyper om det er en god grunn for dette. Men dette er visst ikke like interessant som å skrive i en annen tråd at hun har blitt kjørt avgårde i sykebil. Så da må jeg bare spørre igjen, og selvsagt syntes jeg det er ironisk å kalle seg nurse hva som helst å komme med slike råd. Hvorfor?(igjen...)

Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det viktigste er å personen til kvalifiserte folk! Det var også akkurat dette hun ville få frem, iallfall som jeg forsto det.
Vis hele sitatet...
Kvalifiserte folk kan faen ikke trylle heller.


Men det er vel sikkert bare for morroskyld at det første leger og utrykningspersonell spør om er hva folk har fått i seg mens de er døende.

Det sier seg selv at det er bedre å ringe enn å ikke ringe 113. Den er vel en ikke-diskusjon...


Det som tydeligvis, dessverre er en diskusjon er om det under noen omstendighet er verdt å IKKE gi helsepersonell informasjon som kan utgjøre forskjellen på liv og død.
Sist endret av knert1; 12. juli 2021 kl. 19:17.