View Single Post
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Holder også en knapp på law of large numbers. Og når ble det arrogant å ikke "lære seg sjekking"? Det er vel både mer arrogant, kynisk og falskt å forandre atferd kun for et ligg sammenlignet med å være seg selv. Det er vel egentlig mest synd på voksne "pick up artists" som trenger en bruksanvisning for å skaffe seg et ligg...
Vis hele sitatet...

Synes ikke du skal se ned på folk om de føler de trenger å lære seg sjekking. For introverte personer eller for personer som har liten eller dårlig erfaring med det å sjekke så blir ting veldig fort kleint og unaturlig. Om en spent situasjon som sjekking eskalerer til kleint så blir det fort til spenning og nervøsitet øker til ren angst og etterpå kommer nederlagsfølelsen. Som igjen vil kunne påvirke hvordan en person oppfører seg neste gang i liknende setting.

Nei jeg vil jeg heller snu på det og si respekt til de som tar ansvar for egen lykke og egne behov og faktisk bruker tid og energi på å lære seg sjekking. Det må da være langt bedre for dem om et sjekkekurs faktisk bidrar til at de scorer enn at de alltid drar alene hjem, våkner blakk og bitter med tidenes hangover og blir sittende hele søndagen å kjenne på skammen over å ikke score.

Hvordan er det annerledes å ta ansvar for egen lykke i form av sjekking framfor andre selvrealiseringskurs? Folk kurser seg i alt fra å gi vellykkede presentasjoner til å snakke bedre i folkemengder. De bruker tusenvis av kroner på personlig trener eller andre ting som hjelper dem å nå sine mål.

Jeg tar hatten av for alle de som faktisk tar eierskap over situasjonen og faktisk forsøker å løse den og bedre sin tilværelse. Uansett om det er kurs i hurtiglesing, sjekking eller kajakkpadling.

Sitat av sinkpad Vis innlegg
Er veldig flink til å smalltalke og holde gode samtaler i edru tilstand i en vanlig setting. Er noe med alt for høy musikk, snøvlig, og den arrogante oppførselen jeg føler mange får på byen som setter meg ute av spill. Hvordan sette i gang en interessant samtale i et slikt miljø? Kanskje hele greia ikke er å diskutere intelligensen til kråker eller en fremtid med neural-link. Følte jeg kun hadde draget frem til, og mens, jeg var i et forhold. Så forsvant det som et løvslott da vi slo opp. Hadde vært gøy å dra ut bare for å observere hvordan andre hooker på byen for jeg har blitt for retard til å skjønne hvordan det funker.
Vis hele sitatet...

Hehe kan kjenne meg litt igjen i det du sier der. Derfor er ikke nattklubber steder jeg foretrekker. Går heller på pub, en brun kneipe eller kanskje et sted med en trubadur hvor det er litt mer rolig og lugn atmosfære. Må liksom få først en skikkelig samtale om jeg skal klare å være på topp, er liksom ikke der at jeg bare kan stille meg i baren å ta meg godt ut så kommer damene av seg selv. Damene må sjarmeres og det krever litt innsats og da føler jeg slike plasser passer bedre.

Sitat av Xasma Vis innlegg
Nå har det seg slik at det finnes mange der ute som har "dametekke" helt uten å måtte studere eller kopiere teknikker. Folk har fått pult i ganske mange år uten å lese nyeste og hottest teori på r/puascience.
Vis hele sitatet...

Ja det er jo flott for de som er så heldig at de vet de scorer om de bare vil det selv. Noen er så heldig stilt fra naturens side at de både har et utseende og en oppførsel som tiltrekker. Andre er ikke like heldige. Noen har kanskje et litt uheldig utseende, kroppsfasong eller at de mangler litt i høyden, bredden eller har for mye i bredden. Eller kanskje de har en litt slitsom personlig, mangler erfaring eller bare er lei av ensomhet og ønsker å gjøre noe med situasjonen.

Da er det helt greit at de lærer seg noen triks. Og det er jo ikke slik at alle puler så mye de vil. Noen kvinner og menn er svært attraktive og kan helt fritt fra øverste hylle til enhver tid. Men det gjelder ikke majoriteten. Og om triks og teknikker øker sjansene, eller i de minste bidrar med nok placebo til at de endrer væremåte og faktisk tørr ta styringen og være frempå så er det jo kjempeflott.
Sist endret av random67489; 7. oktober 2018 kl. 00:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.