View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Nah dere er nå ganske like
God inntekt trumper veldig mye eller er det kanskje jeg som treffer rare damer?

Tror det med å bløffe på seg spennende jobb vil virke bra, det er jo faktisk litt sånn i PUA ånd, noe med å fremstå med høyere status el noe slikt. Og er det bare ONS who cares om man drar på litt?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ikke på inntekt og status, tenkte mer på noe som kanskje er litt uvanlig, som vekker nysgjerrighet og interesse. Slik av samtalen glir videre. Men nå er jeg bare meg, og ikke alle andre kvinner. Så aner ikke hva som funker for andre. Tror jeg tenker på mennesker generelt, at de fleste blir nysgjerrige på noe de ikke vet så mye om. Gjøre seg litt spennende.

Det finnes sikkert kvinner som kun synes penger er det mest spennende her i verden, men grøss så kjedelig det må være å prate med dem. Men igjen, det er kanskje slike kvinner dere sikter mot? Noen som kun "duger" for en fyllakveld, og ikke som en intellektuell samtalepartner?

Ah shit, den er jo litt vanskelig. For tenk om dere lyver på dere en kul livssituasjon, og så viser det seg at jenta faktisk er noen dere kunne hatt videre kontakt med.

Ok ja, jeg ser nå at det kan bli krøll

Det er neimen ikke lett å gi råd til hvordan kun få seg noe på en enkel og "billig" måte.

Jeg kan si hva jeg personlig er svak for. En fyr som liker å snakke, diskutere, flørte, filosofere, og mest av alt: le sammen med meg. Så der kommer vel teknikkene inn? At Dere blir råbra på det sosiale? Veier nok tyngst. Og hvis dere er "kyniske" nok, lyve på seg attributter som passer sammen med deres personlige (og kanskje tillærte) sosiale egenskaper. Kanskje.
Er jeg på viddene?

____

Oh forresten, "faker" dere interessert i det hun snakker om, slik at det virker som dere har kjemi? Det må være vanskelig
Sist endret av Sol-Nede; 1. august 2018 kl. 18:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.