View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Jo om du ønsker å score så ser jeg ikke noe galt i å gå ut på byen med det som hovedmål. Er ikke sikkert det blir fangst den kvelden, men om du spiller korta rett så har du likevel fått snakket med damer som du senere kan dra på på byen med, invitere på date evt tekste for å sjekke stemningen for en booty call. Trenger jo ikke bli slesk og sleip selv om en drar ut for å treffe damer. Litt folkeskikk rekker langt og litt mindre angst for å starte samtale med damer er win.

PUA eller ei, folk sjekket damer på byen lenge før noen snakket om pua. Og da som nå så er det jo de som er litt frempå og som tør snakke med damer og som tør være seg selv eller en bedre versjon av seg selv som vinner. Går du ut og blir sittende i baren, lett nedstemt og full i angst for å snakke med damer du ikke kjenner så er jo eneste sjansen for gevinst at en dame sjekker opp deg, og så heldig er man jo som regel ikke. Altså må man starte med samtalen. Det å være den som viser initiativ og tar kontakt.

Har ikke dybdekunnskap om pua, men det lille jeg vet virker noe merkelig. Slik som å legge ned innsats på å planlegge åpninger, være nedsettende etc. Slik kan helt sikkert virke for noen, men det må jo være veldig lett gjennomskuelig? Har mer tro på å bare være seg selv, dog mer åpen for nye ting og tørre å ta kontakt. Det med wingman kan jo være en god måte å utfordre seg selv på. Få litt konkurranse rundt det å være frempå. Er kanskje lettere å riste av seg angsten om du føler du må bevise noe?
Vis hele sitatet...
Innenfor dette er det som regel to leire, de som bruker (det jeg vil kalle) skitne triks som nedsettende kommentarer, legge ann på venninna osv. Men det er også en annen side som er litt snillere men likevel like effektivt (i enkelte tilfeller mer effektivt imo).

Selv synes jeg det er svært fascinerende da alle triksene jeg har lært faktisk fungerer. Du kan ikke skape fysisk tiltrekkelse fra det motsatte kjønn ut av ingenting men alt annet er mulig å få til.

Og det handler ikke om å lure noen eller planlegge hva du skal si på forhånd, men å være mer bevisst på signalene du sender.
Sist endret av random105675; 30. juli 2018 kl. 18:15.