View Single Post
Råder alle til å lese denne artikkelen: http://www.klassekampen.no/61161/art...s-statistikken

Det står om at justisministeren krever at politiet har en viss oppklaringsprosent, og får å klare dette bruker politiet idiotisk mye ressurser på å ta små narkotika beslag for det er så enkelt å oppklare..

Dette er noe jeg har sagt at skjer i flere år, men jeg har altid trodd at jeg var paranoid konspirasjonsteoretiker.. Nå når jeg finner ut at jeg hadde rett i alle disse årene syns jeg saken blir litt mer alvorlig.. Jeg kan huske jeg fortalte noen at det var sånn, og når de reagerte sterkt så lo jeg og sa at neida, sånn er det bare i Amerika...
Nå føler jeg meg dum for at jeg ikke trodde på meg selv..

Politiet jobber for folket, hva skal folket gjøre når de skjønner at politiet gjør en dårlig jobb?
Jeg sitter med en følelse at jeg MÅ gjøre noe, og jeg må gjøre det for flere år siden, men siden jeg ikke kan reise i tid har jeg ikke annet valg en å forsøke å ta tak i det nå..
Men hva skal man gjøre? jeg føler en ekstrem maktesløshet og blir faktisk deprimert av dette da jeg ser på det som beviset på at landet våres har vært fortapt lenge og at vi egentlig bare burde dra så mye penger vi kan ut av staten også rømme landet i skam over at vi lar det skje...

Det er ikke nok å sitte å forstå at politiet trenger forbedring, vi er ansvarlige for at politiet forbedres, men hvordan kan en liten guttevalp slåss mot staten Norge i en kamp for å få ett politi som får lov til å gjøre jobben de burde gjøre?

Jeg har lyst til å kjøpe kjetting også binde meg fast i en stolpe utenfor politistasjon, også bare rope opplærende setninger til dem til jeg fryser ihjel, men tror liksom ikke det hadde hjulpet noe mer enn om jeg fortsatte å sitte her å oppsamle hat og onde følelser for ett ubrukelig system...