View Single Post
Sitat av Vekst Vis innlegg
Det er en forskjell på en nyttig idiot og en idiot.


https://no.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot

Personlig, syntes jeg at det treffer ganske bra.









Gjør opp din egen mening! Tenk for deg selv! Media lyver! Putin har ikke blitt hørt!

For så å slå til med dette utsagnet.



No shit sherlock. Var ikke det det alle sa?

Og så presterer du å gi KP til dette utsagnet:


Du tenker så fritt at du blir spilt som en fele mine gode mann.
Vis hele sitatet...

Jeg syns fortsatt folk hang seg opp i bagateller og objektivt sett så vred de på det jeg sa, de hintet til at jeg var for denne grusomme krigen og det ville jeg si tydelig ifra om at ikke er sant, for det stemmer absolutt ikke. Å drepe mennesker kan ikke unskyldes, men det gjelder vesten også, ikke bare Putin.
Jeg syns fortsatt alle bør se det og gjøre opp egen mening. Ikke om Putin er snill eller slem, han dreper mennesker, han er ikke snill.. Egne meninger som i bare se det og vurder det du har sett, fordi på forhånd så ble dette stemplet som et problematisk intervju, media hadde bestemt seg på forhånd (sånn som mange av dere) og det er ikke grei, om deres (her inne eller media) mening stemte har ikke noe å si for meg, så lenge man har sett intervjuet for å så si hva man mere, det er alt jeg prøver å få frem.

Og ja, jeg er skeptisk til "mainstream media", fordi de fremstår ofte ensidig og de (i min menig) prøver å splitte folket.

Jeg likte den kommentaren fordi jeg er helt enig! Vesten er skremmende lite opptatt av histore. Den største kritikken jeg har sett i ettertid er at han snakket i 30 minutter som Russlands historie. Jeg syns historie er interessant, men også viktig. Vesten skal skrive om bøker, endre på histore og lage "uproblematiske versjoner" av alt mulig og det syns jeg ikke noe om.
Det nazi babelet på slutten der for han stå for, så mye legger jeg ikke i en "KP" at hver bokstav og setning må falle 100% inn med mitt syn eller mine mininger.