Tråd: Hvit hasj?
View Single Post
hahahahaha... strødd på cola eller hero... hahahaha... sikker på at det ikke var julehasj a.. at det var melis de hadde strødd på.. eller nei det er fastelaven det. Da må det ha vært fastelavenshasj du fikk, helt sikkert...

la oss ta et lite tankeeksperiment:

en 100-plate ville vel koste fra 4-8000 alt fra kvalitet, kan såklart få billigere og dyrere men da er dette spesielt dårlig eller bra.

ren gjetning så betalte du sikkert rundt 5000 for den.
100 g tilsvarer 200 standard fyringser a 0,5 g. hvis man skal helle på cola som vil ha noen effekt bør man ha på ca 0,05g pr fyrings. altså 200 a 0,05 som tilsvarer 10 g.. Det blir veldig mye cola man skal helle på da... Tviler på at plata for det første er så seig at alt vil feste seg, og for det andre så er ikke en 100plate så stor at man kan å festet 10 g cola på den. Om man skulle få det til ville den bli HVIT isåfal. Og du for det andre ti gram cola koster ca det samme som plata di, kansje mer..

Ikke ta doser osv veldig bokstavelig dette var grovt regnet men forholdsvis vanlige doser. Se heller hva jeg ville frem til

Vet ikke hhva som gjelder for heroin men går ut ifra at det vil være noe av det samme når det gjelder mengde og pris.

dette er ikke økonomisk forsvarlig i det hele tatt og de som selger dette gjør det gjerne for økonomisk gevinst.

jeg meldte meg inn i dette forum og fant ut at jeg kunne lære endel faktisk, men det er jo ytterst sjelden folk har greie på hva de snakker om her. Virker for meg som det er et forum fullt av unger som ikke har peiling og åpner kjeften sin når de burde holdt den lukket. synes synd på moderatorerne her. noen ganger kommer det noe fornuftig fra folk, men man skal så absolutt ikke ta hva folk her sier for god fisk. Skal si jeg har funnet ut at dette forumet er godt til å sjekke ut ting jeg ikke har vært borti da jeg kan lese erfringer doseringer og slikt også får jeg vurdere hvorvidt jeg stoler på denne personen, sammenligne med andre steder. Hender og jeg får gode tips om HR her og slike ting. Også om dyrking bestilling, nettsider og slikt er det mye å hente.

Tilslutt må jeg si jeg kjenner meg igjen i det å tro på alle disse mytene fra yngre dager. Men jeg får helt bakoversveis og vurderer nå og da hvorfor jeg gidder henge her. Sorry at du fikk denne lefsa curned, du kan trøste deg med at det bare var din post som fikk begeret til å renne over... Dette skulle vel være et forum til hjelp og info, og da må folk som ikke vet hva de snakker om holde kjeften lukka