View Single Post
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
184
Sitat av hideout Vis innlegg
Har alltid tenkt at det er penger/kriminelle sin unødige trang til og fortelle om hva de har gjort, noe som forsåvidt ligger naturlig hos mennesket som gjør at folk stiller opp på det der. Har vært mye håpløse folk med der iallefall. Tvilsomt at noen aktive/seriøse kriminelle som har noe og tape stiller opp på noe slikt
Vis hele sitatet...
Det har du jo i grunnen helt rett i, etter min mening hvertfall. Grunnen til at jeg stilte opp er jo en blanding av at jeg holdt på å legge opp og avslutte den delen av livet mitt, og at jeg såklart synes det er litt moro å vise "halve Norge" hva jeg får til, og hva som er mulig. I og med at jeg er ferdig med den slags nå, så har jeg lite å tape på å vise det.

Hadde jeg fremdeles vært aktiv, hadde det ikke vært tema en gang å stille opp på noe sånt...

Sitat av Pope Vis innlegg
Så halve episoden før jeg måtte på skolen i dag.
Ser bra ut og jeg skal se resten. Liker han som var med deg mye bedre enn han andre i redaksjonen som har så uren hud. Han overdramatiserer alt.

Kult det med skiltene du fikk laget i forkant
Vis hele sitatet...
Usikker på hvem du mener som har uren hud. Personlig har jeg alltid likt han reporteren jeg fikk (Stein Morten) frem til jeg møtte han. Syntes han ble litt vel varm i trøya etterhvert, og var på nippet til å be dem pakke sakene og dra hjem, spesielt under produksjonen av episode 2. Løste det ved å putte han inn baki en varebil noen timer, så fikk jeg jekket han ned litt Det blir vist i episode 2...

Skiltene var moro ja, måtte jo bare gi han et ekstra skilt, man vet jo aldri når man får bruk for det
Sist endret av Btyven; 4. januar 2017 kl. 10:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.