View Single Post
Har jobbet i butikk snart 9år. Tjener idag kr. 205,77 pr. time. Begynte på lønnstrinn 3 siden jeg hadde generell studiekompetanse. Er idag på lønnstrinn 6, som er toppen som vanlig butikkmedarbeider.

Sitat av Brekker Vis innlegg
Følger man tariff er det jo lønnstrinn etter hvor lenge/mye du har jobbet der mener jeg vel på.

Jobbet selv i butikk og da var det slik:
159,- Trinn 3 (Enten fylt 25 år eller studiekompetanse)
164,- Trinn 4
169,- Trinn 5
200,- Trinn 6

Trinnene reguleres en gang i året (januar eller juni ettersom når man begynte). Evnt så gikk du opp i trinn hvert 2. år hvis du jobber mindre enn et viss antall timer. Også har man jo selvfølgelig tillegg etter når på døgnet man jobber/hvilken dag. For å kvalifisere til tillegg måtte man jobbe over 15t/uke i gj.snitt. Slik var det iallefall når jeg jobbet. Tilleggene varierte fra 15 kr/timen til 90 kr/timen ettersom hvilken dag det var eller tidspunkt på døgnet.
Vis hele sitatet...
Dette er gamle satser. Har jobbet i butikk snart 9år. Tjener idag kr. 205,77 pr. time. Begynte på lønnstrinn 3 siden jeg hadde generell studiekompetanse. Er idag på lønnstrinn 6, som er toppen som vanlig butikkmedarbeider.
Sist endret av olebull; 30. juni 2019 kl. 22:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.