View Single Post
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Spørs om hvordan du føler deg og omstendighetene. Ikke røyk hvis du er nervøs, eller kompisen din er en kuk. Sett alt for mange videoer på Youtube der vennene bare ler å kødder med de som tripper. Å freaker kompisen din ut, husk å minne han på at han har røyka salvia.
Vis hele sitatet...
såklart skal ingen av oss røyke hvis vi er nervøse, og kompisen min er en fellow freak som henger like mye på rusforumet som meg så vi begge vet at vi ikke skal kødde med hverandre mens vi tripper.

har sett alt for mye av de videoene jeg også. blir sint av hvor dumme folk kan være, har sett noen videoer av at noen dytter den som tripper og får h*n til og løpe.

skal huske på og minne han på at han har røyket salvia hvis han freaker ut, takk for tipset

Sitat av Mørkemannen Vis innlegg
Jeg har prøvd salvia (20x) fire ganger selv og endte opp med bad trip en av de gangene.
Så basert på personlige erfaringer ligger sjansen på rundt 25%.

Salvia er utrolig uberegnelige saker så du vet aldri hvordan du kommer til å oppleve trippen.
Spesielt hvis det faktisk er 20x du har fått tak i.
Vis hele sitatet...
Da går det sikkert greit hvis vi ikke røyker for mye da. tviler på at det kan være noe sterkere enn 20x, men heller svakere. bedre og få ingen effekt enn og få effekt fra 70mg 40-50x salvia