View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres ikke ut som du har det lett for tiden, men hvor er du i tiden nå? Du høres nesten litt ut som meg ( jente jeg også ) da jeg var i tidelig tyveårene og alle gikk sin vei og jeg satt igjen med mine tanker og viste ikke hvor jeg var og hvor jeg skulle. Vanskelig å få seg nye venner på skolen og depressiv fra helvete, sint og lei, hvorfor går det ikke min vei!
Det er veldig mange som lever uten å ha fått en diagnose, tror du at det hadde vært bedre for deg uten asperger som etternavn? Du viser hvertfall at du kan skrive og uttrykke deg, sterkt å lese hva du forteller.
Noen av de største kunstnere, musikere, komponister og forfattere har det blitt sagt antagelig har hatt vært mer eller mindre autistisk eller kall det mer apergers, eller mer spesielt begavet.

Greta Thunberg, en av verdens mest kjente jente nå faktisk! Hun forteller at hun har aspergers, men hva har ikke hun fått til?
Tror du har fått oppheng i hva du ikke får til, sorry for å si det! Du har en hel verden forran deg og uendelig masse tid, ikke gi opp