View Single Post
Sitat av akasha06 Vis innlegg
Dette er en ovenfra og ned holdning. Her er det moderator som tillegger meg uttrykk jeg overhodet ikke har sagt!
Vis hele sitatet...
Det er da bare en litt annen måte å uttrykke det på. Snakk om å tolke alt i verste mening.

Jeg er forøvrig enig med deg i at forholdet mellom brukere og crew har vært delvis preget av dårlige holdninger opp gjennom. Dette ble jo tatt opp for ikke så lenge siden, noe som resulterte i at vi har forpliktet oss til å følge retningslinjer for god oppførsel, og opprettet en rapporteringsfunksjon som brukere kan benytte seg av i tilfeller hvor de føler seg dårlig behandlet. Dette ble en stor sak internt, og en sak som vi tar seriøst. Men det betyr ikke at vi kommer til å legge oss i støvet hver gang noen kritiserer oss for all uoverskuelig framtid. Vi har erkjent tidligere feil. Hvis du ønsker å kritisere oss for noe som pågår i dag, så må du klare å vise til konkrete eksempler, og da holder det ikke med det du viser til over her, hvor et enkelt og nøytralt spørsmål tolkes i verste mening fordi du er i dårlig humør.

Sitat av akasha06 Vis innlegg

Hvorfor må du "mentalmelt" forklare meg hvorfor "d13m0b" har slettet innlegget sitt?
I min verden ville det vært naturlig at vedkommende som slettet svarte selv på hvorfor!
Vis hele sitatet...
Jeg ikke forklare det. Jeg valgte å gjøre det fordi svaret var oppgitt i feltet for slettegrunn. Altså ga jeg deg svaret. Vær så god. Bare hyggelig.
Sist endret av mentalmelt; 11. februar 2017 kl. 15:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.