View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av akasha06 Vis innlegg
Dette forumets crew er et prakteksempel på gutteklubben grei. Her forvares alle i crewet uansett kritikk.
I tidligere innlegg i tråden her så kappes dere om å fortelle at "jeg slettet ikke". Det hadde vært mye mere interessant å høre fra vedkommende som faktisk slettet. Vedkommende kunne kanskje gitt svarene som ble etterspurt. Hvem som IKKE har slettet er ganske uinteressant...
Vis hele sitatet...
Vedkommande som spurte tidlegare i tråden har fått svar på PM. Eg ser ingen grunn til å repetere det offentleg, men vedkommande står jo fritt til å poste svaret her.

Viare så er responsen din på saklege spørsmål å anklage oss for å vere gutteklubben grei. Kva er det du er ute etter? At vi innrømmer at vi er finansiert av NWO for å undertrykke befolkinga?

Eg har svart dønn ærleg, og bedt om døme på den omfattande skeivmodereringa som vistnok skjer. Det har eg ikkje fått. Korleis skal vi kunne svare på så uspesifikk kritikk?
Sitat av akasha06 Vis innlegg
Grunnen er den nedlatende holdningen crewet her har til brukerne av siden.

Det er helt greit og nødvendig med moderering, men det får da være måte på hvilke ufine holdninger og svar vi skal finne oss i for å kunne bruke dette forumet.
Vis hele sitatet...
Kan du komme med døme på dei ufine haldningene? Du kan poste det her, på pm til vedkommande, eller bruker rapporteringsfunksjonen... Eg påstår ikkje at vi alltid er perfekte, men utan å få beskjed om overtramp kan det til tider vere vanskeleg å sjå det sjølv - og kanskje vart det oppfatta på anna måte enn tenkt.
Sitat av akasha06 Vis innlegg
På tide at crewet her tar ett oppvaskmøte med seg selv å finne ut om de vil la dette forumet leve eller ikke. Skal dette forumet overleve så er det crewet som må ta tak i seg selv og sine holdninger til medlemmene!
Vis hele sitatet...
Ja, og det er jo difor eg spør etter konkrete døme... Fordi vi faktisk ønsker å ta den diskusjonen. Du reitererer at vi er fryktlege. Eg har fått med meg det.

Det du held på med her er relativt dårleg debattstil. Du anklager oss på eit vis som er dønn umulig å forsvare seg mot - for det er så uspesifikt. Like fullt får det stå - fordi vi faktisk vil lære...