Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Beskrivelsen du gir av sugardating er nok like beksvart som andre sin er rosenrød - men det viktigste du glemmer er at penger, gaver, reiser og opplevelser HAR en berusende effekt på jenter flest. For meg har det fungert fantastisk bra i en vanlig sjekkesetting med flere langvarige forhold og et langt ekteskap som resultat. Og det var før det fantes en eneste sugardating side. Etter 10 års ekteskap fingerte det også glitrende på Ashley Maddison (datingsite hvor begge er gifte og søker utroskap) Etter NRK Innafor dokumentaren, kombinert med inflencere fra det alltids eksisterende golddigger miljøet rundt Solli Plass og Tjuvholmen så eksploderte sugardatingen, og eneste forskjellen jeg kan se er at aldersforskjellen er litt større - og at det dessverre har dukket opp en haug med wannabes på sugardaddy-siden som opplagt ikke forstår nyansene eller kravene til en slik relasjon. Det tar fremdeles tre dates å se om man liker hverandre, i minst 2 av 3 av tilfellene er det ikke gjensidig match, og champagne, smykker, en limo hjem en gang i blant, og invitasjon til en helgetur fungerer fremdeles. I en utenomekteskaplig relasjon er det vanskelig å ta emosjonelt ansvar, da kjennes det i alle fall riktigere ut å kunne ta økonomisk ansvar og minimim dekke husleie og faste utgifter hun ellers ville fått dekket om hun bodde hos meg.

By the way, om jeg ikke brydde meg så mye om barna mine kunne jeg lett skilt meg og giftet meg på nytt med noen 20-25 år yngre, noe som vel snart gjelder 20-30% av kollegene.

Jeg støtter ellers beskrivelsen din av prostitusjon, og ville følgelig aldri rørt en prostituert med ildtang.



He he - fantastisk bra skrevet, her gikk det raskere i rennesteinen enn de mest deprimerende overgrep - barnevern - selvskading - rømme fra institusjon til kjæresten i rusmiljøet - til heroin og etc historiene man finner hos NRK P3 web.
Vis hele sitatet...
Ja. Det er derfor det er en stor forskjell mellom prostitusjon og sugardating.
Det som ødelegger er at det er ganske mange menn som utnytter sugardating-konseptet til å få seg sex for en billigere penge. Og sikkert mange jenter som også utnytter det.

Pleier du å ha bare en fast om gangen?
Har selv sagt nei til alle nå, men skal møte en nå til fredag som jeg har vurdert som ganske oppegående. Men alt er relativt.