View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
De er tross alt kjendiser. Dette er jo ikke menn som bare har gjort en kriminell handling, men som har blitt glorifisert som bare det gjennom media og film! De aller fleste i gata ser vel på Nokas-ranerne som helt normale gutter, som var ekstremt smarte/geniale, og ville prøve å skaffe seg litt raske penger. Litt som "skurkene" i The Italian Job og lignende filmer om geniale ran.
Vis hele sitatet...
Jeg klarer ikke å se på David Toska (hovedmannen), som en noen som helst "normal gutt"! Jeg ser på han som en kald jævel med dyssosial personlighetsforstyrrelse (noe lignende psykopati), som så og si mangler følelser for noen som helt (inkl. politimannen han var med å drepe).

Og jammen mener ikke rettspsykiaterene at han har dyssosial personlighetsforstyrrelse også. Og spør du meg, er dette en fyr leg vil ha lengst unna gata og folk. Og jeg vil ha minst mulig med slike å gjøre. For dem utnytter deg på det groveste, hvis dem har mulighet...
Og hvis noe spør om en autograf, så tror den egoisten der, at han er kul, og har kanskje generell støtte i befolkningen.

For alt det vi vet, så kan det hende han husker deg, og vil oppsøke deg etter endt soning også. Noe du opplagt ikke vil! Mitt råd er å holde seg unna.