View Single Post
Så lenge det ikke er eiendomsrett i et land og der staten eier all jord, da kan en kalle det hva en vil, men det er sentralstyrt og kommunistisk i forhold til fattige folk. Men de få 20% som er rike er det veldig bra men ikke fritt.
Det er et land som ønsker å komme tilbake til gammel storhet. En såg hva de gjorde i Georgia og hva de gjorde i Estland. I Estland gjekk de til det en kaller digital terrorisme for å knekke landet. Vi må ikke glemme at ingen tin har skjedd med Russland untatt at de har tapt mange land som de tideligere okkuperte.



Sitat av sixfeetunder
jeg fant denne artikkelen dagbladet:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/07/549472.html

Jeg synes det er bra at Russland gjør noe for å redde Island. mens alle andre skriker over sine egene problemer tenker faktisk Russland på andre som sliter mer enn alle andre: Russland har gitt Island et lån på 4 milliarder euro.

Men det jeg ikke liker er alle som komenterer med at det er en katstrofe at Russland hjelper til og at de har en skjult agenda. Her prøver faktisk russerne å hjelpe og det eneste jeg leser på dagbladet er hets og at det er en katastrofe.

Jeg hater at folk fortsatt skal se på Russland som om vi fortsatt levde i 1950-80 tallet.

Jeg får på følelsen at folk fortsatt tror Russland er kommunistisk. Våkn opp! Kommunismen i Russland forsvant i 1991.

Russland hjelper Island med 33 millioner kr og alle som bor på Island er glade. De får faktisk hjelp.

Så mens folk sutrer over at Russland har reddet Islands økonomi kan jeg bare si at her har ingen andre gjort noe som helst for å hjelpe.
Vis hele sitatet...