View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Sluttet du med så mye benzo og kola på dagen så hatten av.
10-20mg xanor i 4 mnd hadde jeg ikke vært i form av ved bråstopp.

Men da vet du hva du skal gjøre så skjønner ikke du trekker ut ghb'n sånn.(jeg forstår det siden jeg vet hvordan avehgigjet funker, man lurer seg selv til å tro man må ha det, og man psyker set til å bli dårligere enn man er)

Jeg er selv en ekspert på gode unnskyldninger for å bruke, men må ærlig innrømme jeg har aldri hatt det bedre og mer angst fritt enn jeg har i dag etter flere år nykter.

Å begynne på benzo når du har spist så mye benzo før vil jeg helle rikke anbefale. Toleransen din må jo være ganske høy når du har tatt så store mengder over lengre tid så tror det er bedre med c preparater.

Husker du mye fra 2018? Selv med toleranse blir jeg ganske skruppelløs på 10-20mg xanax (sjeldent jeg har tatt 20mg da) men nok om det.

Har ikke så mye å si hva man tar eller hvor mye, all avhengighet av sinnforendrede stoffer er ganske likt. Man er avhengig og kan ikke styre forbruket.

Nei høres nok ut som du burde i behandling om du vil leve uten narkotika. Kan virkelig anbefale det. Har lært så mye fint i behandling og lært å takle ting i livet jeg aldri har brydd meg om før, men som har vært viktige for å komme tilbake til samfunnet og fungere.

Jeg er fortsatt ikke a4 og lever litt annerledes og har mine synspunkter på ting, men trenger ikke å ruse meg hinsides for å gå ut døra lengre.

Er veldig mye bra og kule behandlingssted og er desverre/heldigvis mange andre unge mennesker der som du kan relatere til, men som du også kan hjelpe med dine erfaringer når du kommer dit.

Ønsker deg all lykke til og at du kommer deg av så smertefritt som mulig. Det er lett å si når man er rein, men mye av greiene sitter i hodet og jobber du litt med psyken er det utrolig hva du kan gjøre. Spiser du for uftig og får beveget deg litt i tillegg vil ting som abstinenser føles lettere.