View Single Post
Trådstarter
357
Sitat av Picard Vis innlegg
Jeg tror det blirg ganske vanskelig aa slutte uten hjelpemidler som quetapin for aa komme seg gjennom de sovnlose nettene. Selvfolgelig er benzoer en grei mate a kverke noen av abstinensene, men det kommer med sine egne problemer og avhengighet. Jeg ville absolutt anbefalt aa dratt til legen of fatt noe quetapin/seroquel derimot, lite avhengighet, tar kverken av abstinensene, og du kan sove deg gjennom nettene. Dette blir toft for deg mtp hvor lenge du har holdt paa.

Det er selvfolgelig for naar du slutter helt, veldig fint a trappe ned en kort periode, saa langt det er mulig.. Men naar du evt. slutter saa ser du muligens paa skjelvninger saa sterke at du ikke klarer aa bruke en mobil eller faa deg et minutt sovn.
Vis hele sitatet...
Det har jeg allerede skaffet meg. Kompis har resept.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan blir du/hva får du ut av det/åssen merker du og de rundt deg rusen når du bare tar det kun for å sitte i sofaen å ta det med ro? Får du ikke det pratekicket da og kan oppføre deg helt chill og normalt bare kjenne deg litt susa innvendig eller uten å oppfattes direkte rusa?
Vis hele sitatet...
De merker det kun hvis jeg ikke har tatt. Folk merker heller ikke at jeg har tatt pga jeg bare blir mellow av det.
Sist endret av dnbalex; 13. juni 2019 kl. 12:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.