View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Samfunnstraff på en kg hasj. Er ikke noe ekspert på dop straffer over eget forbruk. Men én kompis på din alder ble tatt for 5 hekta gress.hab var også i jobb, aldri dømt osv. Han samarbeidet om sin rolle, holdt kjeft om alle andre og fikk 4 mnd ubetinget... 1 kg uten å plapre og samfunnstraff skal godt gjøres. Men da burde du i værtfall slutte.
. Man blir mer impulsiv på stoff of lett å rote det til selvom du trapper ned. Hadde ikke tørt å fortsette å bruke om jeg skulle hatt en reel sjanse til samfunnstraff på 1 kg hasj pluss div. Synes det høres veldig optimistisk ut viss det var du som ble tatt med stoffet på deg, men er som sagt ikke noe ekspert.
. Lykke til da. Les litt på engelsk om ghb addiction and recovery. Mange flere der med samme problem og mange som slutter greit av det.
. De fleste stoffer er tyngre psykisk å slutte med en fysisk. Derfor lurt å ha et hjelpe apperat rundt deg

En dommer vil mye enklere dømme deg til samfunnstraff om de har trua på deg

Lettere å ha trua på en med et stort hjelpe apparat rundt seg. F. Eks ARA, psykolog, fastlege som følger opp.

Det er min erfaring og jeg har sluppet billig unna mange dommer siden jeg har brukt behandling, rusfrihet osv som sjalkbrikker før rettsaker.