View Single Post
Sitat av Wolflord Vis innlegg
Så jeg og en venn av meg var ute på byen i hjembyen vår. Som er relativt liten. Det er to utesteder her som er bra. Det ene kjenner vi de ansatte på, og det andre kjenner vi ei. Vi stakk først på det første utestedet, dårlig med liv. Så litt fulle som vi er, trasker vi bort til det andre.

Blir spurt om legetimasjon i døren, jeg viser et jeg har lånt av en venn av meg, tenker at det ikke er et problem å bruke dette i hjembyen også, siden jeg blir atten om en måned likevel. Kompisen er 94 modell og skrapte bare litt på "94" for å få det til å bli 91. Slapp inn han også.

Setter oss ned og konstanterer at her er det elendig liv. Går i kassa og kjøper oss to pils. Mannen bak disken ser bare på legget mitt. Hun jenta som er nevnt tidligere i innlegget kan ikke fordra oss to. Og hun vet jeg er sytten, så av den grunn tenkte vi det var lurt å dra derfra så fort som mulig. Det ironiske er at hun har med seg en venninne som er seksten. Vi går derfra før hun sier noe. Drar til stamstedet og koser oss der med gjengen. Så ser vi at de to kommer inn. Jenta ser stygt på oss som vanlig .
( Emohurpe av rang som hater alle som har noe for seg)

Uansett. Dagen etter drar jeg utenbys. Kompisen blir tatt i døra på utestedet hvor hun jobber og legetimasjonen hans blir inndratt. Slitasje på kortet kan umulig dømmes? Jeg blir ogsp kalt inn til avhør, meg har de likevel ingenting på siden min ikke ble inndratt. Eneste de har på meg er at jeg kom inn der og kjøpte øl. Ble sett av megamegge. Dette er likevel ikke noe nytt siden vi er der inne titt og ofte uten legetimasjon også.

Uansett, det har gått noen uker nå. Vi har fått brev begge to. Han har blitt anmeldt, mens politiet her vil snakke med meg. Jeg vet selv at jeg har lånt legetimasjon, og brukt det på dette utestedet. Samtidig som de som jobber der har sagt at jeg brukte falsk legetimasjon. Kan de anmelde meg hvis jeg tilstår? Hva skal jeg si angående kompisen? Personlig tror jeg saken hans blir henlagt siden han bor såpass langt unna og det er knapt med ressurser her i distriktet. Noen tanker på hvordan jeg skal gå fram og hva jeg skal si?
Vis hele sitatet...
Og hva har så plutselig skjedd med retten til å ikke si en dritt? Vær høflig og tålmodig smil alltid. Forklar enkelt og greit at du ikke vil si noe. Kommer det i retten så blir det ord mot ord! Forklar at "Megamegge" hater deg pga ditt og datt og at du og dine venner ikke ser det usansynlig at hun kan/vil gjøre tiltak for å være kjip. Spør deretter om de har noen beviser.
Ergo saken henlagt!