View Single Post
Når jeg var ung og dum nok til å bruke benzo rekreasjonelt, så var jeg ikke klar over halveringstiden på ting som rivitril og valium. Jeg trodde man bare var uthvilt og ved godt mot neste dag, og jeg var ikke akkurat beskjeden med rivotrilene før viktige gjøremål neste dag. Periodevis hver eneste helg gikk jeg ut på byen med enten xanax eller rivotril i blodet for å sjekke damer. Jeg gikk og mange ganger på jobb neste dag etter at jeg hadde spist noen rivotriler.

Av dumme ting jeg kommer på at jeg har gjort.

1.Etter et par rivotriler.Voknet jeg neste dag og trodde jeg ikke var påvirket. Jeg hoppet over hagen til naboen til mine foreldre for å hjelpe han med å fikse en ødelagt plenklipper. Jeg har noen glimt i hodet av at jeg skrudde fra hverandre plenklipperen bit for bit med masse verktøy jeg forsynte meg av i garasjen hans. Dette var faren til en jeg lekte med som liten som jeg overhodet ikke kjente i nyere tid. Jeg har bare noen glimt inne i hodet og våget ikke gå forbi huset til naboen på lang tid.

2. Etter en eller 2 rivotril+masse sprit. Voknet opp naken i sengen med kondom på kølla. I andre enden lå ei tilsynelatende forskremt dame med klær på. I det hun voknet forsvant hun fort. På bordet lå min fars dyreste whiskey(som selvsagt var tom), og min mor kom plutselig hylende inn døren da det var blod over hele huset(tråkket i noe knust glass).

3. Fikk tilbudt rohypnol tilfeldig på byen av en fyr. Jeg hadde truffet på beste veninnen til min eks som og var nyskjerrig på virkningen av tablettene. Begge kastet i oss et par tabletter og vi endte opp med å pule ved hjelp av voldtektsdop på oss selv. Det eneste jeg husker var at jeg ikke fikk erreksjon i det hele tatt og hun var rådelig. Vi begge lo av det neste dag, men fikk langvarige utfordringer med elendig samvittighet begge to.

Det er en god grunn til at jeg nærmest er avholdsmann den dag i dag, og at benzo ville vært det siste jeg ville tatt om jeg enn fikk betalt.
Sist endret av pipestilk; 24. mai 2020 kl. 12:30.