View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Aldri prøvd benzo. Men gjort nok på alkohol. Ingenting i forhold til det mange andre her har gjort, men men.
Har vært i catfights. Noen i selvforsvar, en startet jeg. Da var jeg 16 og slo min daværende bestevenninne fordi hun ikke svarte på tlf når jeg ringte. Vi ble aldri venner igjen.

Fikk øye på han jeg var forelsket i på en offentlig fest. Hoppet på og kysset han, vi rotet den kvelden. Jeg satt og fortalte masse lystløgner for at han skulle synes synd på meg og så jeg kanskje kunne bli mer spennende.

Fikk øye på samme fyr en stund etterpå på offentlig fest. Han avviste meg. Jeg kysser han på munnen der han står blandt kompisene sine. Avvist blir jeg og jeg bokser han i ansiktet. Hadde ei venninne på besøk som ble veldig fyllesyk dagen etter og vi gikk på Statoil for å kjøpe cola. Der var selvfølgelig han.

Drakk hjemmebrent en gang, var også 16. Dette var hjemme og vi hadde besøk av noen voksne som var litt for glad i en dram. Mannen til mammas venninne var dritings og syntes drikka var for sterkt blandet av min pappa. Han gir så glasset til meg som var full fra før (jeg hadde sneket i meg alkohol fra før) og shottet glasset. Falt ned på gulvet og fikk helt ufyselig oppførsel. Spyttet på gulvet. Mamma ble sint på han. Så tok kroppen min helt kontrollen og jeg reiste meg fra gulvet uten å bruke hendene. Løp ut der om vinteren i bare sokkene. Pappa måtte løpe etter. I følge foreldrene mine skal jeg ha hallusinert, dette husker jeg ikke. Men så visst zombier krype opp trappa og snakket med ting som ikke var der.

En gang når jeg var 20 drakk jeg meg også dritings på hjemmebrent. Husker vorset, ingen ville ha av min sterke drikk alle drakk øl. Husker jeg følte meg sååå god i engelsk og snakket med ei som var fra utlandet. Vi gikk til utestedet men jeg husker ikke mer enn at jeg snakket engelsk ut døra. Husker så vidt jeg var på nattklubben. Setter meg og snakker med en mann jeg kjente, hvis sønn var sammen med ei jeg ikke likte. Synet mitt var så svekket av alkoholen at jeg ikke så hvem som satt der. Han mannen hadde måttet holde meg så jeg ikke falt av stolen. Jeg snakket høylytt dritt. Siste jeg husker er at jeg går på et toalett (som viste seg å være herretoalettet). Jeg faller om og husker det står folk over meg og roper navnet mitt. Jeg blir bært ut og kastet ut av vaktene. Så ringer noen venner til pappa som kommer og henter meg. Han måtte stoppe flere ganger på tur hjem fordi jeg måtte spy, deriblant ved en kirkegård. Han sa jeg lignet for mye på Exorcisten til at han turte å stå der med meg. Jeg blir bært inn da jeg ikke kan gå. Kan huske jeg så mamma i døren. Jeg blir satt i badekaret! Så begynner jeg å snakke om at jeg har hatt sex med ei jente!!! Jeg begynner også med løgnene igjen og sier jeg er lesbisk.Pinlig å brette ut slik til foreldrene sine!!
Blir ikke mindre nervøs når venninna jeg vorset hos spør om jeg har gått i klasse med ei som heter «Marit». Ja det har jeg sa jeg. Så sa venninna mi at hun hadde spurt om hun kjente meg og at jeg hadde oppført meg så dritings. Hadde kommet bort til «Marit» med full av spy nedover meg og forsøkt å klemme henne.

Sånn ellers har alle fyllefester gått bra. Men jeg blir bare dårlig mtp alkohol så jeg drikker ikke lenger