View Single Post
Utforskeren
Sluzzz's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mange dager kan man ta 30-40mg om dagen, uten å få abstinenser? Jeg har hatt jævlige abstinenser før, vil aldri dit igjen. Da lå jeg å kaldsvetta med en ekstrem verk i kroppen, diare, angst og hele pakka i 4 dager. Nå ønsker jeg å bruke dette en sjelden gang og forhåpentligvis slippe abstinenser. Jeg har vært alkoholfri i snart to år nå og har eksperimentert litt. Hasj var ikke for meg prøvd å bli venn med den, men jeg får dessverre bare noya, og klarer ikke nyte rusen. amfetamin hadde jeg en liten periode for noen år siden, men de nedturene holdt på å ta knekken på meg, så jeg bestemte meg til slutt, Aldri mer. Benzo har jeg vært litt borti siden jeg sliter litt med angst og deprsjon. Men benzo kan jeg ikke ta. De abstinensene folk snakker om der vet jeg ikke om jeg hadde overlevd.
Var ikke meininga å skrive så mye om meg selv.
Men tilbake til spørsmålet, jeg vet at oxy er heavy greier, så trenger ingen pekefinger,
Er her noen andre som tar oxy en sjelden gang og klarer seg bra. Noen som vet hvor mange dager du kan være på oxy for så å bråslutte? uten abstinenser. har hørt deg kan være ganske lite.
Vis hele sitatet...
Hvis du venter lenge nok til at alt av det psykiske og fysiske er borte. Lettere sagt; en god stund, så vil det nok ta 5-6 dager til du merker snufsinga og attåt. Har du vært en uke eller to uten å føler deg ok frisk, ville jeg satset på 3 dagers regelen før du blir snufsete og får kaldsvetting omhverandre.