View Single Post
Om du skal prøve LSD ville jeg sterkt anbefale deg å ta dette som en seriøs dyp og innsiktsfull opplevelse i din egen psyke.
Ikke se på dette som noen slags fest og morro, fordi det er definitivt ikke psykedelika. Spesielt om man ikke vet hva man driver med.

Vær veldig obs. på set&setting. Altså ditt "mindset" og din "setting". Jeg vil sterkt anbefale deg å ta turen når du føler deg bedre psykisk enn du vanligvis gjør. Du sier du sliter litt med angst, vet ikke om dette er diagnosert eller ikke. Men uansett, så ta turen når du har følt deg relativt bra en god periode. Deretter, ta turen med folk du stoler fullt og helt på, og i et miljø/område du føler deg fysisk og psykisk trygg. Jeg vil også anbefale å lage et alenerom, ettersom mange kan få et behov av å være for seg selv.

Psykedelika kan få opp underbevisste prosesseringer du aldri visste du hadde engang. Det kan være følelser tilknyttet enkelte hendelser i livet ditt, indre drifter du har eller ambisjoner du ønsker å oppnå. Derfor er det viktig å ikke ta psykedelika med folk du ikke stoler fullt og helt på, da enkelte ting vil mest sannsynlig komme opp uavhengig om du vil eller ikke.


Til din kompis, så har jo ikke LSD visst seg å ha noen fysiske bivirkninger på oss mennesker. Altså, det er ingen som har klart å bevise at LSD er nevrologisk giftig/skadelig. Jeg vil derimot advare han og han en slik holdning til turing. Under psykedelika, så "kobler" du deg av ditt eget selv. Du gir på en måte slipp på din egen personlighet og ditt eget "ego". Å drive og ta LSD flere ganger i måneden, så gir du aldri deg selv tid til ordentlig integrering. Dette vil jeg påstå kan ha ganske seriøs bivirkninger over lang tid, ettersom at man ikke er klar over at sin egen utvikling blir til de grader hemmet.