Tråd: Oppkjøring
View Single Post
Kjipt at du strøk. Føler virkelig med deg da jeg kjenner den følelsen selv. Og i slike situasjoner er det veldig lett og skylde på sensor, men faktum er at sensoren gir som regel katten i om du består eller ikke. De vil bare ikke slippe noen ut i trafikken som ikke er klare for det. Ja, det er variasjon på det, men om du tar dette til deg, øver masse så blir neste oppkjøring en lek. Finn ut hva du er ukonfertabel med og bare gjør det masse. Jeg likte ikke rundkjøringer så vedkommende som kjørte meg tok meg til Økern og lot meg gjøre igjennom alle rundkjøringene flere ganger på rad til jeg fikk dreisen på det.

Det er også viktig å huske at det finnes mange sugne lærere der ute også. Mange som ville tenkt at du ikke er klar for oppkjøring, men ser allikvel sitt snitt til å tjene noen ekstra kroner. Det kan også være en ide og ta en time med en helt annen kjøreskole eller lærer for et par med nye øyne. Jeg hadde to lærere da den ene læreren min var borte i en periode og det var sykt nyttig. Ikke fordi den første var dårlig, men alle har forskjellige måter ¨å lære ting bort på og ser ting på andre måter.

Jeg har hørt om folk som har strøket 4 ganger og fått det til. Det kjipeste er ventingen og at det koster penger.

TL;DR det suger, men om et år har du glemt at du fikk lappen i april istedenfor mars.