View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
her er det en bar som selger mye bra å røyke på, hadde tydligvis en AK-47(strainen ikke våpenet) fra Canada. Tror ikke helt på det da, men den var god og med masse trichomes. Når vi satt der å drakk ølen vår og kom plutslig Idyll av Postgirobygget på der. Jeg og kompisene mine forsto svært lite da vi satt der, høye som drager på en random bar i Kambodsja og plutslig hørte norsk musikk.
Vis hele sitatet...
Mener ikke å være kjip men du burde slette det innlegget der! Du skjønner vel hvorfor de spiller norsk musikk hvis du tenker deg om? De kan få problemer for det de holder på med... Hvis du ikke skjønner det så tar vi det på privat mld.

Vet tråden begynner å bli gammel men har litt å legge til her. Har vært i Siem Reap, PP, Sihanoukville og Koh Rong.

Angående røyking så tror jeg det stemmer at de håndhever lovene oftere nå enn for 15-20 år siden men det er ikke noe å være redd for så lenge du er litt forsiktig. Ville ikke råde dere til å gå ned gata mens du røyker, putt greiene dine i bokseren og ikke ha mer enn 10 gram på deg, helst ikke mer enn 5. Ikke kjøp av tuktuk karene, det skal mye til men de KAN tyste på deg og presse deg for penger.

De som har blitt tatt for cannabis har enten hatt større mengder og/eller meth eller annet dop. Det virker også som at det er i Siem Reap og Sihanoukville det er størst sjanse for å få problemer. Mange steder betaler politiet for at folk kan røyke i deres barer og restauranter, spør de som jobber der om du kan røyke, sier de ja så kan du regne med at det er trygt. På Koh Rong kunne jeg røyke overalt. Fantastisk sted. Var en her som sa det lukta kloakk men det merka ikke jeg noe til, synes vannet, strendene og atmosfæren var bedre der enn på de stedene jeg var i Thailand og Vietnam.
Sist endret av KjemikalieX; 11. mars 2019 kl. 11:24. Grunn: Kjøp/salg/priser https://freak.no/forum/announcement.php?f=178