View Single Post
Denne metoden har jeg svært liten tro på at fungerer.

For det første så er det ingen som tilstår noe så simpelt som hasjrøyking eller amfetaminsniffing om de ikke har gjort det.
For det andre så vil du mest sannsynlig bli tatt med til avhør om du innrømmer bruk.
For det tredje så kommer de til å spørre deg om hvorfor du ikke bare ba om en urinprøve siden du selv mener du var ren på det tidspunktet.
For det fjerde så blir bruk av "lette" stoffer oftest straffet med forenklet forelegg, om du begynner å endre forklaring og nekte å godta f.forelegg/bot kan du ende opp i retten.

Sitat av DonCanabinio Vis innlegg
Litt usikker på praksisen, men i de tilfellene jeg har hørt (ikke bare de jeg nevnte i mitt første innlegg), så har politiet nøyet seg meg en tilståelse. En tilståelse er vel forsåvidt det beste de kan ha på deg, og har blitt fortalt av kompiser som har fått razzia at politiet har reist så fort de fått tilståelsen. De vil jo gjerne slippe det ekstra bryet med urin og/eller blodprøver sånn at de kan komme seg tilbake til kaffe og kaker på kontoret.
Vis hele sitatet...
Dette må være svært sære politifolk eller så er noen som ikke snakker sant her.
Når politiet først har kommet på døra for en lovlig razzia så forlater de ikke stedet bare fordi de har en tilståelse om bruk av stoff.
Hallo?

Det er jo det beste tegne de kan få for å fortsette å lete videre i leiligheten, papirarbeid er det jo allerede blitt og mannskapene står der til disposisjon.
Sist endret av Cybergasm; 31. januar 2017 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.