View Single Post
Her får du min runde:
1. Jeg kunne ikke skrive hele passordet p.g.a. en character limit, og i bakhodet mitt er spørsmålet "Lagrer han hash eller plaintext?"
2. Jeg bestemte meg for å tulle på captcha, fikk feilmelding, klikket meg tilbake og fikk ingen ny kode og captchaen er ugyldig, kan ikke reloade den som recaptcha heller.
3. I slutten av registreringsprosessen tenker jeg "bruker fyren mysql_real_escape_string, eller kunne jeg ha laget noe tull i denne prosessen?"
4. legger til at captcha generert med GD kan lett bli gjenkjent av programmer. Selvfølgelig gjør de færreste dette, men det er mulig.
5. Hvor er mailen som sier at kontoen min er blitt registrert?
---- yay, jeg er inne! ---
- Duelleklubben? Heter det ikke Duellklubben?
- Jeg lager en profiltekst: '''
Så kommenterer jeg på den med '''?
MySQL Error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '09.03.11 14:02')' at line 1Det er ingen kommentarer her!
Jeg undrer hvorfor et spill som dette skal ha kommetarfelt? Det er da ikke et sosialt nettverk?
- Neste side, "Du har ingen andre eiendeler!" -- ja, men hvor er eiendelene mine da? :P
- Går til storsalen, hvorfor kan jeg ikke sende inn " ''' mø "? (legg merke til '''' )
- Oppholdsrommet: Enda en chatteside? Hva skal vi med den? :P Og her kan jeg heller ikke poste '''
- Ugleriet, og der var meldinger! (Burde ha vært lenger opp? )
- Overfall elev, oi men det burde kanskje hete "Utfordre elev"
- Håsblås poeng? Ord deling (dette er på treningssiden)
- Flirgott: Du må ta ut mer enn én galleon! -- Altså er det minste jeg kan ta ut to galleoner?

Generelt sett:
- vil jeg gjerne ha en tilbakeknapp
- Vil jeg gjerne ha noen mål i spillet, nå virker det som det bare er penger, men hvor fører det hen?
- Vil jeg gjerne at spillet frister meg mer med VIP, nå kom jeg til menyen og tenkte "Men hva innebærer det da?"

Viktigste ting:
- Spillet må bli en form for historie der du oppnår noe
- Spillet trenger mer informasjonssider

Ellers virket spillet mye bedre nå som du ikke kan jukse så enkelt
Jeg er typisk kritisk og kommer med veldig mye konstruktivt og veldig lite positivt, men jeg håper det er OK og at du får noen ideer av meg
Stå på, dette kan bli bra!

Kom på noen flere ting til deg

- Når du gir tilbakemelding til brukeren, "Du må vente", "Du er for fattig", etc, burde du prøve å "koble sammen" spillet, altså "Du har ikke nok penger. Humlesnurr har noen oppgaver til deg: <a href />, og du har <x> antall kroner i <a href >banken</a>"
Prøv å vise spillerene hvilke muligheter de har
Stå på

- Jeg kjørte på med shopping og ble fort fattig, nå kan jeg ikke trene fordi grådigperene skal ha penger
Kan jeg få en meny der jeg vet at jeg kommer til å få betalt?