View Single Post
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Første filmen du nevner høres ut som Titus, dog ikke Sci-fi men gamle Rom.

http://www.imdb.com/title/tt0120866/
Vis hele sitatet...
Du har helt rett mister !
Tusen takk. Jeg var ikke helt ved mine fulle fem da jeg så litt av denne filmen, så jeg lurer på om den egentlig er noe bra ? husker bare at jeg synes det var helt sinnsykt alt de holdt på med i denne filmen..

Noen som vet noe om denne animasjons serien som gikk på TV Norge i romjula og i påskeferien på morgenen ? :

Det er en animasjons-serie som gikk på tv norge etter jul og i påskeferien for 4-5 år siden.
Handlingen foregikk i Amerika. Handlet om en ung gutt, hvis foreldre egentlig var fra verdensrommet. Han hadde etterhvert en hanske, som han kunne løfte ting med, ved hjelp av en eller annen "kraft" han hadde, siden han var partly alien. Sinnsykt spennende serie, som jeg gjerne skulle hatt tak i.
Husker også at måten de kunne se om andre også var fra verdensrommet på, var at de kunne gjøre noe sånn sært med øyet, som fikk det til å gå en slags "bølge" i fargene man har rundt pupillene..
Sist endret av zub_Zer0; 5. januar 2009 kl. 19:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.