View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du, drakk du det med en gang? Hvor lenge lot du det stå og gjære? Alkohol skapes av at gjæren spiser sukkeret og "driter" bl.a alkohol... Det må være riktig temperatur for at dette skal gå i rimelig tempo (18-22'c er greit), og det tar ofte 5-7 dager, om ikke mer.
Også må alt gjøres så rent og sterilt som mulig, så ikke brygget blir infisert av andre bakterier som tar over for gjæren og ødelegger.

Bruk duckduckgo.com, ikke google. Google filtrerer visse emner og gir ikke gode resultater, mest sannsynlig også på amfetamin. Det finnes bøker som er tilgjengelig som gratis pdf om å syntesere amfetamin, men mange av kjemikaliene er ulovlig for privatpersoner å skaffe i Norge. Man ved hjelp av kjemi lage noen av disse kjemikaliene av andre ting, men dette krever selvsagt at du leser deg opp og lærer deg kjemi, ihvertfall grunnleggende.
Det blir brukt kjemikalier som er farlige om man ikke vet hva man driver med, så det er best å heller lese seg opp og se om dette er innenfor rimelighetens grenser å få til i fremtiden, eller bare la vær.
Vis hele sitatet...
Har latt det stå å gjære i opp til flere uker i romtemperatur i en gammel cola 1 å en halvliter cola flaske, den var nok ikke helt ren da har jeg kommet fram til.

Skikkelig kjipt at en skikkelig oppbyggende kommentar ble sletta, hadde tenkt å spørre om han virkelig mente det, menmen....

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde fart ga mer arbeidslyst og motivasjon,
Mens du har "ikke giddi" å sette deg inn i dette.

Fremgangsmåte: begynn å sette seg selv inn i en valgt metode, spør om hjelp når du møter faktisk vanskelige problemer
Vis hele sitatet...
Nå pleier jeg ikke å ha så mye penger til overs det er det som egentlig er det største problemet, å at jeg må spørre vergen (mamma) om bank-id kode hver gang jeg handler på nett. Nå har det riktignok ikke blitt så mye fart i det siste da jeg bor på sykehuset.
Sist endret av Speedfrik; 17. desember 2021 kl. 21:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.