View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ja, Myoxocephaluser en smarting, det er jeg helt enig i.

Hmm. Jeg vil ikke si at jeg føler meg verken særlig feig eller egoistisk. Hva jeg vet er vel min sak. Hvis jeg lukker øynene, så går det vel ikke utover noen som helst slik jeg ser det.

Litt av poenget er jo at jeg ville jo aldri kommet dit at jeg følte meg lurt, fordi jeg har valg uvitenhet. Og i det inngår det at man ikke vet at man ikke vet. Men okei, hvis det er sånn at jeg kanskje hadde fått vite noe etter hvert, so be it, jeg hadde i hvert fall hatt det bedre enn deg inntil det punktet da?.
Vis hele sitatet...


Det hadde du, men til hvilken pris om jeg må få si det. Du hadde kanskje vært mer happy men jeg hadde skjønt greia. En blir vant til det meste og verden er hard nok til å begynne med. Dessuten venner en seg til alt, selv vedvarende ulykke. Er man happy hele tida ville en eventuell avsløring av sannheten til slutt sette deg mye mer ut enn meg sånn som jeg ser det.

Edit: ser ikke på mennesker i seg selv, altså de som deler ditt syn over som feige eller egoistiske, men handlingen synes jeg er litt feig eller egoistisk ja, der burde jeg ha utrykk meg klarere. Man hadde kanskje heller ikke blitt lurt dersom man ikke vet sier du, men det synes jeg da, nettopp fordi man er lykkelig uvitende.
Sist endret av equimanthorn; 14. mai 2020 kl. 18:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.