View Single Post
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Tenker du på skjeling?
Må si det virker du snakker litt i mot deg selv. at du har venner som skjeler og er helt ok med det, og dømmer folk du ikke kjenner som skjeler? Eller er jeg helt på tur? Skal du dømme folk ut ifra utseende før du blir kjent med dem?... Skjønner jo at noen ikke har kjemi men den der blir for dum.
Vis hele sitatet...
Man forholder seg gjerne annerledes til fremmede enn nære det er vel ikke så rart.

Selv har jeg både briller og krøllete hår så jeg vet at de fleste unger skal bruke det mot deg når du er liten. Var ikke no populær på skolen pga det. Men de vennene jeg først fikk var jo veldig snille med meg, og visste at de likte meg så da har ikke slikt noe å si.

Hvor pen i ansiktet en person er kan indirekte påvirke hvem som ønsker å bli kjent med personen. Jeg for min del likte ikke de gutta som liksom skulle være jentenes favoritt og kanskje stelte deg litt mye på håret osv. Var det fordi jeg var misunnelig? Litt. Men også fordi at jeg visste at de folka var ikke helt som meg og mine venner så jeg så på det som mindre sannsynlig og komme overens. Men likevel har jeg kompiser som drar damer lettere enn jeg pusser tenna og det har ingenting med hvorfor vi ble venner

Etter jeg ble voksen så har ikke slikt noe å si lengre me jeg gir alle en sjanse og er glad for alle nye bekjentskaper jeg får
Sist endret av Bluesky_; 28. november 2022 kl. 18:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.