View Single Post
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Bare sånn teoretisk sett.

Har Usa tilgang til utvidet politiatest om man skulle hatt dette på rullebladet og søker vanlig ESTA?

Er jo rimelig mange som søker ESTA, er det sånn at de har tilgang til reigstrert hos politiet i norge og kan kontrollere opplysningene på alle disse der?

Eller kan man eventuelt bare bli tatt om man driter seg ut på intervju?
Vis hele sitatet...
Tingen er om jeg lyver på et esta og jeg i senere tid vil søke visum som student eller emigrere så vil det slå tilbake, det vil oppdages at jeg løy på estaen. Derfor vil jeg søke visum i denne omgang for å ikke drite meg ut eller ødelegge en evt fremtid i statene.

Sitat av Raymond Vis innlegg
Er vel et sjansespill, blir man tatt for å juge på ESTA er man vel fucked?
Vis hele sitatet...
Da er man ganske fucked ja.. den sjangsen vil jeg ikke ta.

Det gikk jo bra med Sokkejon123 til slutt. jeg er bare nysgjerrig på prosessen. Mitt lovbrudd er i og for seg selv, en fillesak. jeg fikk et forelegg på 3k eller om jeg ikke godtok, kunne saken ha blitt stilt for retten, så jeg godtok. jeg fikk rabattert bot også.

Sitat av Stingray Vis innlegg
Ja, man er nok fucked dersom man blir tatt for å lyve på ESTA. Det jeg tenker er jo at siden trådstarter skriver at ambassaden har sagt at alle med narkodommer ikke skal slippe inn i USA, så spiller det vel ingen rolle om du velger å lyve eller ikke.
Vis hele sitatet...


Nå ble det utvist skjønn i dette tilfellet til Sokkejon, hvorfor skulle det være annerledes for meg?

https://www.ung.no/oss/reise/66147.html

jeg trur jeg spør på ung.no ass
Sist endret av Generalg3; 30. mai 2018 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.