View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Lbeb8515 Vis innlegg
Hadde vedkommende vært en helt uskyldig så hadde jeg nok hatt en helt annen samvittighet enn det jeg har i dag. Så er ikke det at jeg har mangel på empati eller anger, men når det gjelder ovenfor offeret i min sak så har jeg ingen grunn til å angre føler jeg. Fyren var en pedo som jeg hevnet meg på. Burde jeg angre? Som jeg nevnte innledningsvis... jeg stiller meg kaldt til saken hvor jeg ikke angrer og ser at selvjustis er feil og det jeg gjorde var feil. Hvor går jeg så langt som du sier at jeg "går så langt som å rettferdiggjøre det"?
Vis hele sitatet...
Du ser ikke selv hvordan du rettferdiggjør drapet når du sier "fyren var en pedo jeg hevnet meg på".

Men nå sporer tråden helt av. Poenget mitt var bare at det er ganske sjukt å tenke at det er greit å ta livet til noen som hevn samme hva vedkommende har gjort mot deg.
Og om det er en del av din forklaring av hullet i CV, så har du også der forklaring på hvorfor du ikke får jobb. :P

Håper det ordner seg for deg, kjør på med kurs på CV skriving om du allerede innehar kompetansen til stillingene du har. Søk NAV for hjelp, tross alt så ønsker de deg vel inn i arbeid.